Drama Melayu

                                                      

So I recently watched this one video about the truth of Drama Melayu haha

Watch this first ah





 
EXACTLY! That's why aku tak suka tengok drama petang petang HAHA

Kalau aku tengok drama Melayu je, mesti aku akan kuat condemn and bebel pasal logik(mak aku benci bila aku condemn drama melayu haha),

drama tu non fiction kot oooo don't bring up the bad casting haha terus switch channel


Switch switch channel, semua cerita lebih kurang. tutup tv, layan drama omputeh.




Aku ada je minat drama melayu, macam Dunia Baru, Sinderella, Rona Roni Makaroni (minat Sharifah Amani ekcelli) but itu semua dulu masa zaman aku sekolah dulu. Sekarang semua lebih kurang aje. boleh teka jalan cerita sampai habis.



Sampai situlah sesi meroyan di pagi but(BERSAMBUNG MINGGU HADAPAN)



No comments:

Post a Comment